مشخصات كاندوم مرغوب

شفاف سازي استفاده صحيح ار لوازم جنسي

مشخصات كاندوم مرغوب

ويژگي بهترين كاندوم چيست؟

ويژگي بهترين كاندوم چيست؟

 

بهترين كاندوم چه ويژگي‌هاي دارد و ما چگونه مي‌توانيم با يك تشخيص درست دست به انتخاب بزنيم.

 

كاندوم‌هاي حساسيت‌زا

بهترين نوع كاندوم نبايد از مواد لاتكس كه رايج‌ترين و مرسوم‌ترين مواد اوليه براي آماده‌سازي كاندوم است تشكلي شده باشد. اين ماده براي بيشتر افراد با حساسيت‌هاي پوستي و خارش و خشكي واژن همراه است. توصيه مي‌كنيم كاندوم با جنس نيتريل، پلي اورتان و يا پلي ايزوپرن خريداري شود. همچنين كاندوم‌هاي كه از جنس پوست بز و پوست حيوانات است حساسيت كمتري را نسبت به كاندوم‌هاي لاتكسي براي شما به همراه دارد.

 

 كاندوم با سايز مناسب

اين‌كه كاندوم شما مواد اوليه مرغوب داشته باشد اولين ويژگي يك محصول خوب به شمار مي‌آيد. كاندوم‌ها به‌صورت تك سايز طراحي و ساخته مي‌شوند و اين امر به دليل خاصيت ارتجاعي و كشساني آن است. پس بزرگ‌تر بودن يا كوچك‌تر بودن كاندوم ارتباطي باكيفيت آن ندارد و شما مي‌توانيد بسته به نياز و علاقه‌مندي خود دست به انتخاب بزنيد زيرا سايز همه كاندوم‌ها يكسان است.براي اطلاع بيشتر به سايت كرشمه مراجعه كنيد

 

سايز مناسب كاندوم

خاصيت ارتجاعي

كشساني بودن محصول

بيشتر بخوانيد: انواع كاندوم هاي موجود در بازار

 

تاريخ‌مصرف

يكي از ويژگي‌هاي بارز بهترين كاندوم تاريخ‌مصرف آن است پس به زمان توليد و انقضاي آن دقت داشته باشيد زيرا ممكن است خاصيت و ويژگي‌هاي متمايزي كه يك كاندوم به خود اختصاص داده است باگذشت تاريخ مصرف آن از بين برود. به‌عنوان‌مثال بسيار مشاهده مي‌شود كه خاصيت كاندوم‌هاي اسپرم كش باگذشت تاريخ‌مصرف آن از بين رفته است.

 

تاريخ انقضاء محصول

از بين رفتن خاصيت پس از تاريخ‌مصرف

داشتن استاندارهاي بين‌المللي

پاره شدن كاندوم

داشتن استاندارهاي بين‌المللي FDA براي فروش كاندوم در ايران الزامي نيست اما داشتن اين گواهينامه دقت در ساخت اين محصول را در طي آزمايش‌هاي انجام‌شده تا ۹۹/۶ درصد تضمين مي‌كند.

 

 

آيا كاندوم خوب در لذت رابطه جنسي تأثير دارد؟

آيا كاندوم خوب در لذت رابطه جنسي تأثير دارد؟

 

كدام كاندوم لذت بيشتري دارد؟ بايد به شما بگويم كه استفاده از كاندوم به دليل حس تحريك‌پذيري كمتر عموماً زوجين را راضي نگه نمي‌دارد؛ اما هميشه به دليل جلوگيري از بيماري‌هاي عفوني و در بسيار از مواقع به‌منظور جلوگيري از بارداري‌هاي ناخواسته از كاندوم استفاده مي‌شود. اگر مي‌خواهيد لذت جنسي بيشتري با استفاده از كاندوم براي شما و شريك جنسي‌تان حاصل شود به شما توصيه مي‌كنيم تنوع در هنگام خريد را مدنظر قرار دهيد.

 

 كاندوم زنانه خريداري كنيد

براي لذت بردن بيشتر به شما توصيه مي‌كنيم بهترين كاندوم را از جنس زنانه خريداري كنيد اين امر شوهر شمارا راضي‌تر مي‌كند و احساس راحتي و اعتمادبه‌نفس بيشتري را در طي رابطه جنسي تجربه مي‌كند.

 

خريد كاندوم زنانه

بيشتر شدن رضايت‌مندي آقايان

رابطه خود را تلخ كنيد

زماني كه مي‌خواهيد از يك رابطه جنسي لذت ببريد به شما توصيه مي‌كنيم به نظر يكديگر احترام بگذاريد. اگر همسر شما مي‌خواهد كه از كاندوم استفاده كنيد نشانه ضعف او ندانيد بلكه به اين مهم فكر كنيد كه اين امر براي محافظت و سلامت بيشتر شما است كه پيشنهاد مي‌شود.

 

دليل استفاده كاندوم را مشخص كنيد

طرفين با رضايت اين امر را دنبال كنند

علت مشكلات استفاده از كاندوم را شناسايي كنيد

اگر در طي رابطه قبلي مدام كاندوم در حالت نعوظ خارج شده است بايد علت را مطلع شويد. بدون شك نداشتن يك سايز مناسب براي استفاده سبب بروز مشكلات رواني بسيار زيادي در طي رابطه شما مي‌شود. پس با تغيير كاندوم خود و انتخاب يك سايز مناسب‌تر مي‌توانيد لذت جنسي را حتي با استفاده از كاندوم چند برابر كنيد.

 

سايز مناسب انتخاب شود

مشكلات رواني در طي رابطه جنسي مرتفع شود

به شما توصيه مي‌كنيم در هنگام خريد كاندوم به جنس و محصول ايده ال همسرتان توجه داشته باشيد تا لذتي كه قرار است از رابطه جنسي برده شود دوطرفه باشد. اين را به ياد داشته باشيد كه نوع كاندوم سبب بيشتر شدن يا كمتر شدن لذت رابطه جنسي نمي‌شود بلكه معاشقه پيش از رابطه است كه لذت آن را مشخص مي‌كند.

 

 

شناخت بهترين كاندوم و برندهاي معتبر

شناخت بهترين كاندوم و برندهاي معتبر

 

بهترين كاندوم را شما و شريك جنسي‌تان هستيد كه نوع آن را مشخص مي‌كنيد شايد يك زوج با يك كاندوم احساس رضايت‌مندي داشته باشد و درست در نقطه مقابل زوج ديگري اصلاً با آن احساس خوشايندي نداشته باشد. درهرصورت در ادامه سعي بر آن داريم تا چند برند معتبر و محبوب را به شما عزيزان معرفي كنيم.

 

بهترين كاندوم كاپوت مدل ۴۵

بهترين كاندوم بايد نمونه‌اي باشد كه رضايت‌مندي را در زوجين به بالاترين حد ممكن برساند. كاندوم‌هاي تأخيري براي داشتن رابطه جنسي طولاني عموماً توصيه مي‌شود نمونه فوق رابطه شمارا تا ۴۵ دقيقه افزايش مي‌دهد. اين محصول بيشتر از ساير برندهاي ديگر از پودر و ماده مخصوص براي تأخيري بهره گرفته است.

 

زود انزالي ريشه در ذهن شما دارد

محصولات تأخيري براي چند جلسه توصيه مي‌شود

پودر مخصوص براي تأخير در ارضاء شدن

ويژگي بهترين كاندوم كاپوت مدل ۴۵

حاوي مواد مؤثر تأخيري

لايه بسيار نازك و مقاوم لاتكسي

عطر و رايحه ميوه‌اي

القا حس خنكي براي ليبيدو

حاوي لوبريكنيت روان كننده

مناسب براي افراد با مشكلات زود انزالي

كاندوم كاپوت مدل ۴۵ با استفاده از عصاره نعناع تهيه‌شده است كه تجربه‌اي ناب را براي زوجين فراهم مي‌كند. حس خنكي دوچندان در كنار تأخيري آقايان دو پارامتر مهمي است كه براي اين محصول در نظر گرفته‌شده است.

بهترين كاندوم كاپوت مدل VCOOL TIME

بهترين كاندوم با رايحه ميوه‌هاي مؤثر و عصاره جينسينگ براي افزايش در خون‌رساني بسيار مؤثر است. داشتن ماده مؤثر تأخيري بنزوكائين و براي كنترل انزال در آقايان اين كاندوم توصيه مي‌شود. زنان و مردان سردمزاج به دليل داشتن عصاره انار و ميوه بلوط احساس انقباض در واژن خانم‌ها و به دليل ال آرژنين و نياسين حجم و اندازه آلت در آقايان را افزايش مي‌دهد.

 

ويژگي‌هاي كاندوم كاپوت مدل VCOOL TIME

حاوي عصاره جينيسنگ برزيلي

ميوه‌هاي مؤثر براي افزايش خون‌رساني

ماده مؤثر تأخيري بنزوكائين براي كنترل انزال

استفاده از لوبريكنيت روان كننده

جنس اين محصول از لاتكس بي‌رنگ است و داري رايحه و بوي خوش بري يا همان توت و نعنا است. خانم‌هاي كه دير به ارگاسم مي‌رسند و در حين رابطه اندامشان شل است بسيار گزينه مناسبي است.

بهترين كاندوم كلاسيك ايكس دريم مدل CLASSIC

بهترين كاندوم كلاسيك با توجه به قيمت و كيفيت مناسب آن است كه تهيه مي‌شود. اگر مي‌خواهيد يك رابطه طبيعي براي شما فراهم شود و از مواد تأخيري در كاندوم شما خبري نباشد مي‌توانيد اين محصول را انتخاب كنيد.

 

ويژگي‌هاي بهترين كاندوم كلاسيك ايكس دريم مدل CLASSIC

فوق‌العاده چرب و شفاف

مناسب براي مقاربت‌هاي دردناك

داراي مخزن ذخيره براي امنيت بيشتر

 اين كاندوم يكي از محصولات ساخت داخل است كه شما مي‌توانيد باقيمت كمتر و كيفيت بالاتري آن را خريداري كنيد.

 

 

ويژگي‌هاي بهترين كاندوم ساده و كلاسيك در يك نگاه كلي

ويژگي‌هاي كاندوم ساده و كلاسيك در يك نگاه كلي

 

شما مي‌توانيد بهترين كاندوم خود را بسته علاقه‌مندي خود و شريك جنسيتان مورداستفاده قرار دهيد.

 

 سايز كاندوم

اولين پارامتري كه براي خريد بايد به آن توجه شود سايز كاندوم است. شما اگر احساس مي‌كنيد كاندوم‌هاي كه تاكنون تهيه‌كرده آيد دچار پارگي شده است اين نشان از عدم استفاده از سايز مناسب آن براي شما است. شما مي‌توانيد كاندوم بزرگ‌تر تهيه كنيد اما نه آن‌قدر بزرگ كه با سرخوردن و ليز خوردن در حين آميزش سبب خارج شدن آن شود.

 

قرار گرفتن در معرض بيماري‌هاي عفوني

احتمال بروز بيماري‌هاي عفوني

سايز نامناسب و عدم آميزش ايده ال

نوع كاندوم

نوع كاندوم دومين امري است كه شما در پيش روي داريد. اگر مي‌خواهيد يك كاندوم ساده داشته باشيد مي‌توانيد از محصولات ساده با طعم‌هاي متفاوت و اگر مي‌خواهيد يك كاندوم تأخيري داشته باشيد بايد از نمونه‌هاي بسيار متنوعي كه در اين راستا توليد مي‌شود استفاده كنيد.

 

كاندوم طعم دار

كاندوم كلاسيك

كاندوم اسپرم كش

كاندوم لاتكس

كاندوم بدون لاتكس

كاندوم حاوي لوبريكانت

شما براي خريد كاندوم بايد با شريك زندگي‌تان به يك اشتراك نظر برسيد اين امر تنها براي مراقبت بيشتر از شما در حين رابطه جنسي است كه دنبال مي‌شود اما اگر توانايي كنترل در حين ارضاء شدن را در خود مي‌بينيد مي‌توانيد از كاندوم استفاده نكنيد. اين امر به نياز و سليقه شما و همسرتان مربوط مي‌شود كه با كاندوم بيشتر لذت مي‌بريد يا رابطه جنسي شما به سمت سرد شدن وبي ميلي درحركت است.

 

 

نكاتي پيرامون انتخاب بهترين كاندوم

انتخاب بهترين كاندوم

 

بهترين نوع كاندوم بايد از استاندارهاي لازم در پرسه ساخت بهره گرفته باشد.

 

پلي سوپرن

پلي سوپرن يكي از ماده‌هاي لاتكس مصنوعي است كه حساسيت آن نسبت به لاتكس به‌مراتب كمتر است و از پروتئين‌هاي آلرژي‌زا در پرسه ساخت آن استفاده‌نشده است.

 

صد حساسيت

عدم داشتن لاتكس

كاندوم يخي و داغ

اين قبيل كاندوم‌ها عموماً با روغن‌هاي كه طبع گرم و خيلي سرد دارند پوشانده شده است.  افراد با استفاده از آن‌ها مي‌توانند تحريك در ناحيه تناسلي شريك جنسي خو را چندين برابر كنند؛ اما اگر حساسيت خيلي زيادي ايجاد كند ناراحت‌كننده مي‌شود و مسير از سمت تحريك‌پذيري دور مي‌شود.

 

كاندوم يخي با روغن سردكننده

كاندوم داغ با روغن گرم‌كننده

كاندوم‌هاي طعم دار

كاندوم‌هاي طعم دار

 

شما مي‌توانيد از بين طيف‌هاي بسيار گسترده‌اي كه براي عطروطعم‌هاي كاندوم در نظر گرفته‌شده است ايده ال ترين ها را براي خود انتخاب كنيد. طعم موز، توت‌فرنگي، پرتغال، سيب و بسياري ميوه‌هاي ديگر بر اساس علاقه شما در اختيارتان قرار داده مي‌شود.

 

عطر ميوه

عطروطعم‌هاي متنوع

پلي يورتان

اين كاندوم‌ها بسيار نازك هستند و ضخامت آن‌ها از چهارتا هفت‌صدم ميلي‌متر متفاوت است. اين كاندوم به‌خوبي حرارت را منتقل مي‌كند و در برابر حرارت و اشعه ماوراءبنفش حساسيت كمتري را از خود بروز مي‌دهد و همين امر نياز به مواد مرطوب‌كننده و حاوي روغن را به حداقل مي‌رساند.

 

انتقال حرارت

مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.